Yleisimmät kysymykset Animalian jäsenmaksuista

Kiitos, että pysyt rinnallamme jäsenenä! Tämän vuoden jäsenmaksulaskut on lähetetty Animalian jäsenille vastikään. Jokainen jäsenmaksu on tärkeä ja edistää eläinten asiaa. Siksi haluamme auttaa sinua kaikissa jäsenyyteen ja jäsenmaksuihin liittyvissä asioissa.

Tässä vastauksia muutamiaan yleisimpiin kysymyksiin, joita saamme Animalian jäsenmaksuihin liittyen. Mikäli ongelmaasi ei löydy tältä listalta vastausta, voit milloin tahansa ottaa yhteyttä ja kysyä lisää: viestinnän ja varainhankinnan assistentti Katre Sinikettu, p. 041 318 4994, katre.sinikettu[at]animalia.fi.

Jäsenkategoriani on aina ollut vähävarainen jäsen. Nyt en löydä sitä vaihtoehtoa minulle lähetetyltä laskulta. Miksi?

Olemme päivittäneet jäsenmaksuluokkiemme nimet. Tämä muutos ei vaikuta jäsenmaksujemme hinnastoon. Aiemmin jäsenkategoriamme olivat nimiltään Tukijäsen ja Vähävarainen jäsen. Nyt olemme tasapuolisuuden nimissä päivittäneet kategorioita niin, että tällaista erottelua emme jatkossa enää käytä. Olet meille tästedes aina Tukijäsen jäsenmaksusi suuruudesta riippumatta. Eli: päivitetyt nimet, tutut vanhat hinnat!

Voit yhä valita, maksatko tukijäsenyytesi täydellä (32 €) vai alennetulla hinnalla (25 €). Voit valita jäsenmaksuluokan sen mukaan, mikä on sinulle kulloinkin sopivin. Tukijäsenmaksu kattaa yhden kalenterivuoden.

Olen saanut jäsenmaksulaskun summalla 32 €. Haluan tänä vuonna maksaa tukijäsenyyden alennettuun hintaan 25 €. Miten toimin?

Lähetämme jäsenmaksulaskun sinulle niiden tietojen perusteella, mitä meillä on jäsenyydestäsi edelliseltä vuodelta. Jos siis olet maksanut viime vuoden jäsenmaksulaskun täydellä hinnalla, olet saanut tämän vuoden laskun vastaavilla tiedoilla. Voit milloin tahansa vaihtaa jäsenmaksuluokkaasi täydestä alennettuun hintaan ja toisin päin ilmoittamalla siitä meille.

(Juttu jatkuu kuvan jälkeen.)

En halua enää olla Animalian jäsen, vaan haluan erota. Pitääkö minun silti maksaa jo minulle lähetetty jäsenmaksulasku?
Ei tarvitse. Jäsenyys on aina vapaaehtoista, siksi jokainen jäsenyys on arvokas tuen osoitus eläimille. Jos haluat päättää jäsenyytesi, ota meihin yhteyttä. Emme myöskään koskaan laita mitään laskuja perintään; jäsenyys on vapaaehtoinen tuen osoitus.

En pysty maksamaan jäsenmaksulaskua eräpäivään mennessä. Jos maksan jäsenmaksulaskun myöhässä, katkeaako jäsenyyteni?
Ei katkea. Päätämme jäsenyyden vasta, kun kahden perättäisen vuoden jäsenmaksut ovat maksamatta. Tarjoamme joustavasti maksuaikaa jäsenmaksulle, jos sitä tarvitset. Ota yhteyttä ja katsotaan asia kuntoon! Yhteystiedot löydät tämän tekstin lopusta tai Yhteystiedot-sivulta.

Miksi laskuni meni OmaPostiin?

Otettuasi OmaPosti-palvelun käyttöön Posti pystyy jakamaan sinulle osoitettuja kirjeitä ja laskuja OmaPostiin sähköisessä muodossa. OmaPosti on siis sähköinen vaihtoehto perinteiselle postilaatikollesi.

Voit itse päättää miltä lähettäjiltä otat kirjeitä vastaan vain sähköisessä muodossa OmaPostin asetuksista kohdasta “Lähettäjävalinnat”. Valinnalla vaikutat siihen, saatko kirjeitä pelkästään sähköisenä. Jos saat laskun, josta on lähetetty sekä paperinen että sähköinen versio, on hyvä tietää, että sähköinen kirje on OmaPostissasi aiemmin kuin vastaava paperinen kirje postilaatikossasi. Huomioithan tämän, etkä maksa samaa laskua kahdesti: ensin sähköisenä ja sitten paperisena. Lisätietoja Postin sivuilla.

En muista, olenko vielä jäsen / Ovatko jäsenmaksuni ajan tasalla?
Ota yhteyttä, niin tarkistamme asian!

Ovatko yhteystietoni ajan tasalla?
Voit lähettää meille viestin tai soittaa, niin tarkistamme asian. Voit myös jättää yhteydenottopyynnön tältä sivulta löytyvällä lomakkeella.

En ole vielä Animalian jäsen, mutta haluaisin olla! Miten toimin?
Hienoa! Tervetuloa edistämään eläinten oikeuksia kanssamme. Lue lisää ja liity mukaan täällä. Kiitos tuestasi!

Jäsenyyteen ja jäsenmaksuihin liittyvissä kysymyksissä sinua auttaa:

Katre Sinikettu
Varainhankinnan ja viestinnän assistentti
p. 041 318 4994
katre.sinikettu@animalia.fi

Ajankohtaista