Avoin työpaikka: Markkinointiviestinnän suunnittelija  

Tule meille rakentamaan empaattisempaa maailmaa kaikille eläimille! Animalia on eläinoikeusjärjestö, joka muuttaa lainsäädäntöä, julkisia hankintoja, asenteita ja kulutusvalintoja. Emme tavoittele pikavoittoja, vaan rakenteellisia muutoksia eläinten hyväksi. Toimintamme rahoitetaan lähes täysin yksityishenkilöiden tuella.

 Markkinointiviestinnän suunnittelijana vastuullasi on vaikuttavan markkinointi- ja kampanjaviestinnän suunnittelu ja toteuttaminen osana vaikuttamis- ja varainhankintakampanjoitamme. Tavoitteenasi on kerätä kertalahjoituksia ja liidejä sekä lisätä kävijämäärää ja konversioita Animalian nettisivuilla. Teet tiivistä yhteistyötä varainhankinnan ja viestinnän tiimin kanssa.  

Tehtävääsi kuuluu: 

  • Digitaalisen markkinointi- ja kampanjaviestinnän suunnittelu ja toteutus. 
  • Markkinointi- ja kampanjaviestinnän sisällöntuotanto eri kohderyhmille eri kanavissa (ml. verkkosivut, some, uutiskirjeet). 
  • Markkinointi- ja kampanjaviestinnän tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden seuranta. 

Odotamme sinulta: 

  • Kokemusta digitaalisen markkinoinnin ja kampanjoinnin toteuttamisesta. 
  • Näyttöä tuloksellisten digikampanjoiden tekemisestä. 
  • Kykyä tuottaa monipuolisia sisältöjä eri kanaviin ja kokemusta viestintäkanavien hallinnoinnista. 
  • Mailchimpin ja Wordpressin hallintaa. 
  • Oma-aloitteisuutta ja tulossuuntautuneisuutta. 
  • Erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen taitoa. 
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta. 

Lisäksi tehtävässä on hyödyksi: 

  • Graafinen osaaminen. 
  • Kokemus videotuotannosta. 
  • Ruotsin kielen taito. 

Tarjoamme sinulle:  

  • Mahdollisuuden vaikuttaa niin tehtävänkuvaan kuin järjestön toimintaan ja eläinten asemaan.  
  • Mukavan ja asiantuntevan työyhteisön ja erinomaisen työilmapiirin.  
  • Henkilöstön hyvinvoinnista välittävän ja siihen panostavan työnantajan.  
  • Näköalapaikan eläinoikeus- ja eläinsuojelukentältä.  
  • Joustavat etätyöjärjestelyt myös pandemian jälkeen, sekä työpisteen toimistollamme Helsingin Sörnäisissä.   

Työpaikka

Tehtävä on kokopäiväinen ja määräaikainen toukokuuhun 2023 asti jatkuen mahdollisesti pidempään. Määräaikaisuuden peruste on toukokuussa 2023 päättyvä projekti. Työsuhde alkaa mahdollisimman pian.

Palkkajärjestelmämme mukainen aloituspalkka tälle tehtävälle on 2700 euroa. Luontoisetuihimme sisältyvät lounasetu (226 €/kk), liikunta työajalla, kattava työterveys sekä virikesetelit (200 €/vuosi). 

Animalia arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä, kuten eri-ikäisiä, eri sukupuolia olevia ja eri vähemmistöryhmiin kuuluvia.  

Hakemukset 

Lähetä enintään kahden sivun pituinen hakemus ja CV yhtenä pdf-tiedostona sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@animalia.fi.  Viestin otsikoksi ”Markkinointiviestinnän suunnittelija: [Oma nimesi]”. Jätäthän hakemuksesta pois valokuvasi.  Lähetä hakemuksesi keskiviikkoon 2.2.2022 mennessä. 

Lisätietoja työsuhteesta antaa Animalian toiminnanjohtaja Heidi Kivekäs puhelimitse (puh. 050 384 5072) tiistaina 18.1. klo 14-15, perjantaina 21.1. klo 14-15 ja perjantaina 28.1. klo 14–15.

Animalia on asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on rakentaa empaattisempi maailma kaikille eläimille. Edistämme eläinten oikeuksia ja hyvinvointia sekä Suomessa että kansainvälisesti. Keinojamme ovat erilaiset viestintä- ja tiedotuskampanjat, tapahtumat ja tempaukset sekä poliittinen työ, jossa vaikutamme eläimiä koskevaan lainsäädäntöön.