Animalia hakee varainhankintapäällikköä ja markkinointiviestinnän suunnittelijaa

Tule meille rakentamaan empaattisempaa maailmaa kaikille eläimille! Animalia on eläinoikeusjärjestö, joka muuttaa lainsäädäntöä, julkisia hankintoja, asenteita ja kulutusvalintoja. Emme tavoittele pikavoittoja, vaan rakenteellisia muutoksia eläinten hyväksi. Toimintamme rahoitetaan lähes täysin yksityishenkilöiden tuella.

Lue lisää: Varainhankintapäällikkö

Lue lisää: Markkinointiviestinnän suunnittelija

Avoin työpaikka Animaliassa: Varainhankintapäällikkö 

Tule meille rakentamaan empaattisempaa maailmaa kaikille eläimille! Animalia on eläinoikeusjärjestö, joka muuttaa lainsäädäntöä, julkisia hankintoja, asenteita ja kulutusvalintoja. Emme tavoittele pikavoittoja, vaan rakenteellisia muutoksia eläinten hyväksi. Toimintamme rahoitetaan lähes täysin yksityishenkilöiden tuella. 

Varainhankintapäällikkönä vastaat Animalian varainhankinnan kokonaisuudesta ja sen strategisesta kehittämisestä. Huolehdit siitä, että asiakaspolkumme vie lahjoittajia kohti pitkäaikaista, sitoutunutta tukijuutta. Tavoitteenasi on lisätä Animalian kuukausilahjoittajien ja jäsenten määrää ja varainhankinnan tuottoa.  Järjestömme kasvu mahdollistaa tehokkaamman työn eläinten hyväksi. Teet tiivistä yhteistyötä erityisesti viestinnän tiimin kanssa. Tukenasi on varainhankinnan ja viestinnän assistentti, jonka esihenkilönä toimit.  

Tehtäviisi kuuluvat: 

  • Varainhankinnan suunnittelu, budjetointi ja toteutus. 
  • Yksityisvarainhankinnan vahvistaminen kerta- ja kuukausilahjoittamista kehittämällä. 
  • Varainhankinnan prosessien ja järjestelmien toimivuuden varmistaminen ja kehittäminen. 
  • Varainhankinnan tulosten seuranta ja analysointi. 

Odotamme sinulta:  

  • Kokemusta digitaalisen yksityisvarainhankinnan kokonaisuuden luotsaamisesta. 
  • Kykyä ottaa haltuun CRM-järjestelmiä ja kokemusta integraatioiden toteuttamisesta verkkopalveluiden toteuttajien kanssa. 
  • Erinomaisia viestintä- ja vuorovaikutustaitoja. 
  • Kokemusta ostopalveluiden hyödyntämisestä.  
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta.  

Lisäksi tehtävässä on hyödyksi: 

  • Kokemus esihenkilötyöstä. 
  • Kokemus ja näkemys yritysyhteistyö-, suurlahjoittamis- ja/tai testamenttilahjoitusohjelmien kehittämisestä. 
  • WordPress-osaaminen. 
  • Kokemus digitaalisen myynnin ja markkinoinnin tehtävistä. 
  • Englannin ja ruotsin kielen hallinta. 

Tarjoamme sinulle:  

  • Mahdollisuuden vaikuttaa niin tehtävänkuvaan kuin järjestön toimintaan ja eläinten asemaan.  
  • Mukavan ja asiantuntevan työyhteisön ja erinomaisen työilmapiirin.  
  • Henkilöstön hyvinvoinnista välittävän ja siihen panostavan työnantajan.  
  • Näköalapaikan eläinoikeus- ja eläinsuojelukentältä.  
  • Joustavat etätyöjärjestelyt myös pandemian jälkeen, sekä työpisteen toimistollamme Helsingin Sörnäisissä.   

Työpaikka

Tehtävä on vakituinen ja kokopäiväinen. Työsuhde alkaa mahdollisimman pian, viimeistään maaliskuussa 2022. Palkkajärjestelmämme mukainen aloituspalkka tälle tehtävälle on 3000 euroa. Luontoisetuihimme sisältyvät lounasetu (226 €/kk), liikunta työajalla, kattava työterveys sekä virikesetelit (200 €/vuosi). 

Animalia arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä, kuten eri-ikäisiä, eri sukupuolia olevia ja eri vähemmistöryhmiin kuuluvia.  

Hakemukset

Lähetä enintään kahden sivun pituinen hakemus ja CV yhtenä pdf-tiedostona sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@animalia.fi.  Viestin otsikoksi ”Varainhankintapäällikkö: [Oma nimesi]”. Jätäthän hakemuksesta pois valokuvasi. Lähetä hakemuksesi keskiviikkoon 2.2.2022 mennessä. 

Lisätietoja työsuhteesta antaa Animalian toiminnanjohtaja Heidi Kivekäs puhelimitse (puh. 050 384 5072) tiistaina 18.1. klo 14-15, perjantaina 21.1. klo 14-15 ja perjantaina 28.1. klo 14–15.

Animalia on asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on rakentaa empaattisempi maailma kaikille eläimille. Edistämme eläinten oikeuksia ja hyvinvointia sekä Suomessa että kansainvälisesti. Keinojamme ovat erilaiset viestintä- ja tiedotuskampanjat, tapahtumat ja tempaukset sekä poliittinen työ, jossa vaikutamme eläimiä koskevaan lainsäädäntöön.

Eläinten oikeuksien käsittely opetuksessa antaa nuorille näkökulmia ympäröivään maailmaan. Kuvituskuvassa ihminen ja nauta.

Avoin työpaikka Animaliassa: Markkinointiviestinnän suunnittelija 

Tule meille rakentamaan empaattisempaa maailmaa kaikille eläimille! Animalia on eläinoikeusjärjestö, joka muuttaa lainsäädäntöä, julkisia hankintoja, asenteita ja kulutusvalintoja. Emme tavoittele pikavoittoja, vaan rakenteellisia muutoksia eläinten hyväksi. Toimintamme rahoitetaan lähes täysin yksityishenkilöiden tuella. 

Markkinointiviestinnän suunnittelijana vastuullasi on vaikuttavan markkinointi- ja kampanjaviestinnän suunnittelu ja toteuttaminen osana vaikuttamis- ja varainhankintakampanjoitamme. Tavoitteenasi on kerätä kertalahjoituksia ja liidejä sekä lisätä kävijämäärää ja konversioita Animalian nettisivuilla. Teet tiivistä yhteistyötä varainhankinnan ja viestinnän tiimin kanssa.  

Tehtävääsi kuuluu: 

  • Digitaalisen markkinointi- ja kampanjaviestinnän suunnittelu ja toteutus. 
  • Markkinointi- ja kampanjaviestinnän sisällöntuotanto eri kohderyhmille eri kanavissa (ml. verkkosivut, some, uutiskirjeet). 
  • Markkinointi- ja kampanjaviestinnän tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden seuranta. 

Odotamme sinulta: 

  • Kokemusta digitaalisen markkinoinnin ja kampanjoinnin toteuttamisesta. 
  • Näyttöä tuloksellisten digikampanjoiden tekemisestä. 
  • Kykyä tuottaa monipuolisia sisältöjä eri kanaviin ja kokemusta viestintäkanavien hallinnoinnista. 
  • Mailchimpin ja Wordpressin hallintaa. 
  • Oma-aloitteisuutta ja tulossuuntautuneisuutta. 
  • Erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen taitoa. 
  • Tehtävään soveltuvaa koulutusta. 

Lisäksi tehtävässä on hyödyksi: 

  • Graafinen osaaminen. 
  • Kokemus videotuotannosta. 
  • Ruotsin kielen taito. 

Tarjoamme sinulle:  

  • Mahdollisuuden vaikuttaa niin tehtävänkuvaan kuin järjestön toimintaan ja eläinten asemaan.  
  • Mukavan ja asiantuntevan työyhteisön ja erinomaisen työilmapiirin.  
  • Henkilöstön hyvinvoinnista välittävän ja siihen panostavan työnantajan.  
  • Näköalapaikan eläinoikeus- ja eläinsuojelukentältä.  
  • Joustavat etätyöjärjestelyt myös pandemian jälkeen, sekä työpisteen toimistollamme Helsingin Sörnäisissä.   

Työpaikka

Tehtävä on kokopäiväinen ja määräaikainen toukokuuhun 2023 asti jatkuen mahdollisesti pidempään. Määräaikaisuuden peruste on toukokuussa 2023 päättyvä projekti. Työsuhde alkaa mahdollisimman pian.

Palkkajärjestelmämme mukainen aloituspalkka tälle tehtävälle on 2700 euroa. Luontoisetuihimme sisältyvät lounasetu (226 €/kk), liikunta työajalla, kattava työterveys sekä virikesetelit (200 €/vuosi). 

Animalia arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Toivomme hakijoiksi eritaustaisia henkilöitä, kuten eri-ikäisiä, eri sukupuolia olevia ja eri vähemmistöryhmiin kuuluvia.  

Hakemukset 

Lähetä enintään kahden sivun pituinen hakemus ja CV yhtenä pdf-tiedostona sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@animalia.fi.  Viestin otsikoksi ”Markkinointiviestinnän suunnittelija: [Oma nimesi]”. Jätäthän hakemuksesta pois valokuvasi.  Lähetä hakemuksesi keskiviikkoon 2.2.2022 mennessä. 

Lisätietoja työsuhteesta antaa Animalian toiminnanjohtaja Heidi Kivekäs puhelimitse (puh. 050 384 5072) tiistaina 18.1. klo 14-15, perjantaina 21.1. klo 14-15 ja perjantaina 28.1. klo 14–15.

Animalia on asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on rakentaa empaattisempi maailma kaikille eläimille. Edistämme eläinten oikeuksia ja hyvinvointia sekä Suomessa että kansainvälisesti. Keinojamme ovat erilaiset viestintä- ja tiedotuskampanjat, tapahtumat ja tempaukset sekä poliittinen työ, jossa vaikutamme eläimiä koskevaan lainsäädäntöön.