Avoin työpaikka Animaliassa: Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelija  

 Tule meille rakentamaan maailmaa, jossa kaikki eläimet voivat elää hyvää ja arvokasta elämää elinvoimaisella maapallolla! Animalia on eläinoikeusjärjestö, joka muuttaa lainsäädäntöä, asenteita ja kulutusvalintoja. Emme tavoittele pikavoittoja, vaan rakenteellisia muutoksia eläinten hyväksi. Toimintamme rahoitetaan lähes täysin yksityishenkilöiden tuella. 

Animalian asiantuntijat tuottavat runsaasti sisältöjä Animalia-lehteen, Animalia-mediaan ja Animalian verkkosivuille. Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelijana tehtäväsi on muokata näitä sisältöjä markkinointiviestinnän keinoin Animalian digitaalisiin viestintäkanaviin sekä suunnitella ja toteuttaa some- ja hakusanamainontaa kustannustehokkaasti. Tehtäviisi kuuluu myös markkinointiviestinnän tuloksellisuuden ja vaikuttavuuden seuranta ja raportointi. 
 
Hakemamme henkilö ymmärtää viestinnän kokonaisuuden ja osaa paketoida Animalian olemassa olevat, ajankohtaiset sisällöt vetoavasti eri kanaviin. Osaat kirjoittaa sisältöä, joka tuottaa toivotun tuloksen, olipa kyse lahjoituksesta, jäsenyydestä tai siitä, että kuukausilahjoittajamme ovat sen ansiosta entistä sitoutuneempia. 
 
Kaikkein eniten toivomme sinulta innostunutta otetta ja halua kehittää digitaalisen markkinoinnin osaamistasi eläinten hyväksi. Hae siis rohkeasti vaikkei osaamisesi vielä kattaisikaan koko toivelistaamme!  
 
Toivomme sinulta: 

  • kokemusta digitaalisen markkinoinnin toteuttamisesta  
  • hakusanamainonnan ja analytiikan osaamista ja paloa kehittyä näiden osaajana  
  • kokemusta digimarkkinoinnin tavanomaisimpien työkalujen (sosiaalisen median kanavat, uutiskirjeet ja Google) käytöstä 
  • kykyä tuottaa monipuolisia sisältöjä eri kanaviin 
  • Canvan hallintaa 
  • verkkosivujen sisällön- ja sähköpostityökalun hallintaa (Animalialla on käytössä Mailchimp ja WordPress) 
  • oma-aloitteisuutta ja tulossuuntautuneisuutta ja 
  • erinomaista suomen kielen ja hyvää englannin kielen taitoa. 


Lisäksi tehtävässä on hyödyksi: 

  • kyky soveltaa Animalian graafista ohjeistusta 
  • osaaminen videotuotannosta (videoiden ideointi, käsikirjoittaminen ja ulkopuolisen tekijän briiffaaminen) ja 
  • ruotsin kielen taito. 


Tarjoamme sinulle:  

  • mahdollisuuden vaikuttaa niin tehtävänkuvaan kuin järjestön toimintaan ja eläinten asemaan 
  • mukavan ja asiantuntevan työyhteisön ja erinomaisen työilmapiirin  
  • henkilöstön hyvinvoinnista välittävän ja siihen panostavan työnantajan 
  • näköalapaikan eläinoikeus- ja eläinsuojelukentältä ja 
  • joustavat etätyöjärjestelyt Suomessa sekä työpisteen toimistollamme Helsingin Sörnäisissä.   


Tehtävä on kokopäiväinen. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva ja alkaa mahdollisimman pian, viimeistään elokuussa 2023. Palkkajärjestelmämme mukainen aloituspalkka tälle tehtävälle on relevantista työkokemuksesta riippuen 2 898–3 245 euroa. Luontoisetuihimme sisältyvät lounasetu (240 €/kk), liikunta työajalla, kattava työterveys sekä virike- ja työmatkaetu (200 €/vuosi). 
 
Animalia arvostaa yhdenvertaisuutta ja monimuotoisuutta työyhteisössä. Toivomme hakijoiksi eri-ikäisiä, eri sukupuolien edustajia sekä kieli-, kulttuuri- ja muihin vähemmistöihin kuuluvia henkilöitä. 
 
Hakemukset: 

Lähetä hakemus ja cv yhtenä enintään kahden sivun mittaisena pdf-tiedostona sähköpostitse osoitteeseen rekrytointi@animalia.fi. Viestin otsikoksi ”Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelija: [Oma nimesi]”. Liitä mukaan vähintään yhden suosittelijan yhteystiedot. Olemme yhteydessä suosittelijoihin haastatteluvaiheessa. Jätäthän hakemuksesta pois valokuvasi.  Määräaika hakemuksille: sunnuntai 28.5.2023. Haastattelut pyrimme järjestämään viikolla 24. 
 
Lisätietoja työsuhteesta antaa Animalian toiminnanjohtaja Heidi Kivekäs puhelimitse (050 384 5072) tiistaina 16.5. klo 11–12 ja 23.5. klo 11–12 sekä työtehtävistä viestintäpäällikkö Taija Rinne puhelimitse (050 302 8170) perjantaina 19.5. klo 11–12 ja perjantaina 26.5. klo 11–12. 
 
Animalia on asiantuntija- ja kansalaisjärjestö, jonka tavoitteena on rakentaa empaattisempi maailma kaikille eläimille. Edistämme eläinten oikeuksia ja hyvinvointia sekä Suomessa että kansainvälisesti. Keinojamme ovat erilaiset viestintä- ja tiedotuskampanjat, tapahtumat ja tempaukset sekä poliittinen työ, jossa vaikutamme eläimiä koskevaan lainsäädäntöön.

Lue lisää Animaliasta.